پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معایب جاروبرقی بدون کیسه گرد و غبار چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 16 مهر 1402
بازدید : 6020
نویسنده : خبرنامه


برای خانم هایی که کارهای خانه زیادی را روی دوش خود حمل می کنند، خرید جاروبرقی می تواند کار آسانی باشد، اما زمانی که تصمیم به خرید این نوع وسایل برقی می گیریم، با موجی از آپشن ها، امکانات و انواع مختلفی مواجه می شویم که راحت تر است فرآیند خرید بسیار دشوار است.

به طور کلی یکی از چالش هایی که در هنگام خرید جاروبرقی با آن مواجه می شویم این است که جاروبرقی کیسه دارد یا خیر.

یکی از مهمترین معیارهایی که قبل از خرید جاروبرقی باید در نظر گرفت این است که آیا قطعات اصلی لوازم خانگی بوش این وسیله برقی مهم کیسه دارد یا خیر که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت هر دو نوع جاروبرقی با کیسه و بدون کیسه قدرت مکش و ویژگی های یکسانی دارند که درست است. عملکرد این دو نوع جارو کاملاً یکسان است و تنها در نحوه جمع آوری، نگهداری و نوع جمع آوری و دفع زباله با هم تفاوت دارند.

مزایای جاروبرقی

بهداشتی بودن

بدون نیاز به نگهداری زیاد

سازگاری بهتر با فیلتر HEPA

مناسب برای افراد مبتلا به آلرژی

فیلترهای هپا

از فیلترهای هپا در هر دو نوع جاروبرقی استفاده می شود، اما جاروبرقی های کیسه ای با فیلترهای هپا سازگاری بیشتری دارند زیرا فیلترهای هپا بهترین راه برای جذب ذرات آلاینده در خانه هستند. به این ترتیب هر کدام از آنها می توانند 99.97 درصد از آلرژن ها و ذرات آلاینده موجود در هوا را جذب کنند.

معایب جاروبرقی کیسه ای

مشکل کیسه جاروبرقی

این نوع جارو با قرار گرفتن در کیسه باعث شکستن کیسه و خالی شدن آن می شود. پیدا کردن کیف برای مدل های قدیمی مشکل و بسیار گران است. لوازم مصرفی جاروبرقی بوش

مشکل دیگر این است که هر جارویی کیسه مخصوص به خود را دارد و نمی توانید از مارک های دیگر استفاده کنید که در مورد جاروهای قدیمی که کیسه های آنها دیگر تولید نمی شود، مشکلات زیادی وجود دارد. همچنین در صورت عدم کیفیت کیف خریداری شده، کثیفی وارد موتور جاروبرقی شده و آسیب جدی به آن وارد می کند.

عملکرد ضعیف جاروبرقی زمانی که کیسه پر است

به طور کلی با افزایش حجم جاروبرقی ها در کیسه و هنگام پرکردن آن، قدرت مکش جاروبرقی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و به همین دلیل باید زمان بیشتری برای تمیز کردن سطوح با جاروبرقی صرف شود.

توجه: هنگام استفاده از جاروبرقی، کیسه را زمانی که سه چهارم پر شد، خالی کنید. این کار باعث بهبود عملکرد جاروبرقی در هنگام زدودن گرد و غبار از سطوح می شود.

اگرچه برخی از مدل ها دارای چراغ پرکننده هستند که به شما می گوید چقدر زمان تا پر شدن کیسه باقی مانده است.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: